Nowy wpis na oficjalnym blogu
Kulisy powstawania The Sims Mobile: poznajcie nasz zespół.
przez Katarzynka 12 lutego, 19:02 w Gry TheSimsMobile OficjalnyWpis
265 7

The Sims Mobile jest tuż za rogiem! Aby podzielić się z Wami naszym podekscytowaniem, przedstawiamy Wam członków zespołu, którzy ciężko pracują, aby stworzyć naprawdę wspaniałą grę. Za kulisami stale coś się dzieje. Z pewnością jesteście ciekawi, jak wygląda praca twórców gry, jakie rozwiązania przygotowują i czym najbardziej chcą podzielić się z graczami. Przedstawiamy Wam SimGuruAzure SimGuruRiley.

• Czym zajmujecie się w zespole The Sims Mobile?

SimGuruAzure: Czołem, Simomaniacy! Jestem producentką zawartości The Sims Mobile. Współpracuję z grafikami i projektantami przy tworzeniu strojów, obiektów i innych elementów gry, jak choćby Butik.

SimGuruRiley: 
Moim zadaniem jest wspieranie zespołu grafików podczas tworzenia różnych wspaniałych elementów. Pomagam identyfikować i rozwiązywać problemy. Od czasu do czasu piekę ciasteczka.

• Wcześniej zajmowałyście się grą The Sims w wersji na komputery PC. Czym praca nad The Sims Mobile różni się od współtworzenia The Sims?

SimGuruAzure: W pracy nad The Sims w wersji na PC i The Sims Mobile można znaleźć szereg podobieństw. Jednak dla mnie najciekawszym aspektem jest możliwość wzięcia udziału w rozwijaniu produktu, który niesamowicie wyewoluował dzięki testom jeszcze przed światową premierą. Przez długie miesiące mieliśmy okazję obserwować graczy podczas zabawy, zbierać ich opinie i doszlifowywać poszczególne elementy, tak aby stworzyć wspaniałą grę na urządzenia mobilne. Możliwość zapoznania się z grą przed jej światową premierą to nie lada gratka. Wcześniej nie miałam takiej okazji, a to z pewnością moja ulubiona część całego procesu.

SimGuruRiley: 
O rety! Istne szaleństwo. Tempo pracy jest zawrotne! Bardzo to lubię! Ponieważ zespół jest mniejszy, łatwiej jest organizować mniej formalne spotkania, mające na celu rozwiązywanie bieżących problemów. Już po chwili wszyscy możemy sprawdzić, jak nasze pomysły wyglądają w grze.

• Czy w kontekście światowej premiery jest cośna co czekacie z największą niecierpliwością?

SimGuruAzure: Najbardziej chciałabym zobaczyć filmiki z rozgrywki, w których gracze pokażą swoich Simów i ich domy. Zwykle mam pewne wyobrażenia na temat tego, co mogą stworzyć Simomaniacy, a mimo to zawsze udaje im się mnie kompletnie zaskoczyć! W dniu premiery planuję uważnie śledzić to, co będzie się działo na Twitterze i YouTubie, po to by wysłać zespołowi przykłady tego, co z ich pomysłami potrafią zrobić gracze. To dla nas szczególny czas, kiedy czujemy się bardzo blisko związani z członkami społeczności.

SimGuruRiley: 
Zależy mi na poznaniu opinii graczy! Mam nadzieję, że spodobają im się nowe elementy. To niesamowite móc jednocześnie zmieniać grę zgodnie z oczekiwaniami graczy i kontynuować rozwój tego, co już udało nam się osiągnąć.

Image title

• Co było dla Was największym zaskoczeniem podczas prac nad grą?

SimGuruAzure: Największą niespodzianką była dla mnie prędkość działania zespołu. Każdy, kto miał okazję grać w przedpremierową wersję gry, wie, jak wiele zmian wprowadziliśmy w ciągu ostatnich miesięcy. Kiedy tylko zauważyliśmy coś, nad czym warto byłoby się pochylić, by wzbogacić rozgrywkę, staraliśmy się tym zająć. Szybkość działania pozwala wiele zyskać.

SimGuruRiley:
 Zdecydowanie to, ile udało nam się osiągnąć w tak krótkim czasie. Interakcje związane z podejmowaniem ryzyka to mój ulubiony element. Stanowiły one spore wyzwanie dla nas wszystkich, ponieważ z niektórymi związanymi z nimi problemami musieliśmy zmierzyć się po raz pierwszy. Prototyp tego elementu pojawił się w grze w ciągu zaledwie dwóch tygodni.

• Jakiej rady udzieliłybyście komuś, kto po raz pierwszy pracuje nad grą na urządzenia mobilne?

SimGuruAzure: Najważniejsza sprawa to bycie elastycznym. Twórcy gier potrafią spędzić masę czasu nad poszczególnymi elementami. Przywiązujemy się do nich i traktujemy je tak, jakby były naszymi dziećmi! Jeśli jednak coś wyraźnie odstaje od całości albo nie zyskuje sympatii graczy, warto to zmienić, zwłaszcza w przypadku gier mobilnych. Zaangażowanie i wkładanie w pracę całego serca są bardzo ważne, jednak jeśli coś się nie udaje, trzeba też umieć odpuścić.

SimGuruRiley: 
To trudne pytanie. Typów gier jest prawie tak dużo jak twórców nad nimi pracujących. Moim zdaniem najważniejsza sprawa to skupienie się na tym, co dla nas najważniejsze, i praca z ludźmi, którzy znają się na rzeczy. Wsparcie zespołu w krytycznych momentach i podekscytowanie, jakie towarzyszy mi, kiedy uda mi się znaleźć rozwiązanie jakiegoś problemu, to zdecydowanie najlepsze chwile mojego życia zawodowego.

• Co najbardziej lubicie jeść?

SimGuruAzure: Ja kocham ziemniaki. Mówię serio! Smażone, tłuczone, pieczone, zapiekane z serem. Ziemniaki są najlepsze! No i ciasta, wiadomo.

SimGuruRiley: 
Właściwie lubię wszystko. Z wyjątkiem brokułów. Nie znoszę ich! Ale jeśli już musiałabym coś wybrać, to chyba naleśniki. Najbardziej lubię je bez żadnych dodatków, syropów czy owoców. Jem je na śniadanie w prawie każdą sobotę.

Udało nam się pobudzić Wasz apetyt na informacje o 
The Sims MobileZarejestruj się tutaj, aby znaleźć się w gronie tych, którzy jako pierwsi dowiedzą się o światowej premierze The Sims Mobile. Nie zapomnijcie śledzić nas na YouTubieFacebooku i Twitterze. Odwiedzajcie naszą stronę: www.thesims.com/news, aby zawsze być na bieżąco! Radosnego Simowania!


TheSimsMobile OficjalnyWpis